شب بود...ستاره ها نمایان و درخشان!
در پی آنم که پنهان است و دور، هم نهان هست، هم نهایی!
جستجو کردم به این نام و نشانی،
گمان کردم که می دیدم سرابی!...در این اوج فضا رنگین کمانی!
ولی نوری بدیدم در فضایی...بود نوری ز رنگ آسمانی ــــ
پریدم در پی اش گفتم همانی ــــ
تویی بخت زمینم هر زمانی ــــ
ستاره هستی از انوار آبی
که آخر می درخشی و نهایی...
"" امید منافیان ""
تنوع طلب...
ما را در سایت تنوع طلب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127