ببین شب آخرمه که برات مینویسم
میخوام عکساتو ببینم... خیلی گریه کردم حالا تارت میبینم
با چشام کور میبینم, تو رو هم کور میکنم..... ببین کورت میکنم کلا گورت میکنم
...
چشات گرونی خودت, باشه واسه دیگرون
تو گرون تموم شدی, برا بقیه ارزون
...
دل که تا ته بشکنه, چجور بخیه برداره
اون دلی که بیماره حتی پرستار نداره
اونقد شکسته این دلم تو تنم جا نداره
یکی ادعاش عشق بود, داره عکساشو میذاره
.... راستی حرفامو میبینی, اصلا قافیه رو داره؟
دیگه نایی نمونده, واسه یه شعر و ترانه
...
میگن ظاهرا با منی.......ولی.....با همه باهمی
تو از اول همینجوری.....
با همه راحتی!
...
تو که نگاه پاکتو , فدای لایکا کردی
دیگه دست خودت حتی, مسیرتو جدا کردی
تو مال هوس بودی که اینجور خودنما کردی؟
...
چجور ارزشتو بردی.... همونجوری واسم مردی
...
بزا سمتت یکی باشه........... از اون لاتایی که لاشه...
حتی با بقیه باشه, تا قدر ما پیدا شه
اون نفس تو باشه, الکی عاشقت باشه
برات " نفس نفس " باشه.... هه...... جوابش با خودت باشه.............
تنوع طلب...ما را در سایت تنوع طلب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116