شکایت

خرید بک لینک

خدایا ای خداوندا،

چه گویم از شکایاتم؟

بگویم از همه عالم؟ از این دنیا، از این هستی، از این جانم؟

بگویم از خود آدم، از این حوا، از این مردم، از این حالم؟

از این سازم، که با آن، رقصی میسازم؟

از این دردم، که با آن پروریدم من؟

بگویم از دل و جانم؟بگویم از همه کارم؟

خدایا ای خداوندا،

مگر روح منور را به این جانم ندادی؟

چرا در اوج ظلمت، روحمان را، راه دادی؟

بگویم از بهشتی را که آن دنیا بر آدم قول دادی؟

ولیکن آمدی ما را به آن سوی جهنم راه دادی!

چرا اوج هوس را جز خود انسان به مخلوقی ندادی؟

خدایا ای خداوندا،

چه گویم از شکایاتم که از گویش بــــی نهایاتم؟

بگویم از سر عشقت؟ از آن عشقی که میداری به این بندت؟

ولیکن عاشقم هستی، به این مخلوق هر پستی، مگر ما هم خدا هستیم که ما را می پرستی؟

خداوندا اگر لطفی به ما داری، اگر ما را صفاداری، چرا بر ما روا داری بسوزیم بر سر عشقی که خود از دل خبر داری؟

خدایا ای خداوندا،

من چه گویم از نفس هایم؟ از آن سوز و گدازهایم؟

مگر از غیر درگاهت، نیازی از کسی خواهم؟

مگر دستان فقرم را، به غیرت من روا دارم؟

ولیکن آمدی ما را گرفتار هوس کردی، نفس دادی به این جانم دلم را در قفس کردی!

چه گویم از سر گیتی؟

نمی گویم چو می دانی و می بینی،

اگر خواهی رهایم کن، وگر خواهی عذابم کن

ولی یا رب نظر داری دوایم کن...

"" امید منافیان ""

خدمت تمامی دوستان محترم سلام:

می خواستم یه مطلبی در مورد شعرام بگم چون آهنگ شعرای من متفاوت تر از بقیه اس، به خاطر همون وقتی دارید شعرای منو می خونید اولن مثلا تو این نوع کلمه ها(دل و جانم) چسبیده بخونید مانند دلو جانم، چون ظاهرش خراب نشه من جدا می نویسم ولی چسبیده خونده میشه و یه مساله ی دیگه هم اینه که کلمه ی (بود) bud، رو bovad بخونین،چون اکثرا تو شعرها اینجوری خونده میشه بالاخره خودتون دیدید...

و در آخر از همتون خیلی ممنون...

موفق باشید...

تنوع طلب...

ما را در سایت تنوع طلب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 13:16

صفحه بندی